Ápoló 13

 2009.04.30. 09:26

(remélem senki sem csúszik át a postcímekben megjelenő humorbon-bonokon)

Valaki kérdezte, hogy milyen az ápolónő felhozatal, van egy-két jó popsi, az arcokat általában maszk takarja, muszáj másként tájékozódni... :D A kedvenc nővérke Évi, aki emellett még kedves, türelmes is, igazából kezelés szempontjából az első sem elhanyagolható, de utóbbi tulajdonságok lehet hasznosabbak.

Eddig a nővérem és barátja szponzorációs kölcsöngépével kapcsolódtam az információs szupersztrádára, azonban ez hamarosan némiképp változik, mert a főnököm volt olyan kedves, hogy kölcsön adott számomra egy igen jó kis masinát, ami ráadásul piros :) Nagyon örültem neki, még egy Gigabyte (jeee) egeret is kaptam hozzá, a tapipaddal amúgy se vagyok kibékülve (lásd később). Szóval munkatársaknak üzenném, tessék Galit megbecsülni a nevemben is, számíthattok Rá, ha gond van!

Kis helyzetjelentés rólam: néhány napos pihi után most megint kemo napok vannak, tegnap kezdődött, annyira bejött, hogy teljesen le is vett a lábamról. Azt még nem tudom,  miért érdekelte, hogy korábban mit ettem, de kiváncsi volt rá és ennek se tudtam ellenállni. Estig szenvedés volt, most reggeltől eddig megvagyok, de jön mindjárt ismét a lötty, bár egyre jobban ismerem a kis trükkjeit, hiába üt le néha, a pankrációban kiosztott szerepek szerint én nyerek.

És a tapipadról (ez ugye a laptopon lévő kis egérhelyettes, amit ha ujjal ösztökélsz, mozog a kurzor): sose szerettem, bár praktikus hogy ölben is megy, de irányítani valami komolyabb programban már kínzás. Ezt tettem most, hogy kis ötletemet pixelbe vessem, normál esetben szerintem max. 20 perc lett volna, így 3 órás szórakozást jelentett :)

 

(kettővel lejjebbi postba felkerült a Daniék féle kép!)

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr691095079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agic14 2009.04.30. 10:50:57

Átjött a cím poénja :D
Ismét csak kitartás a kemohoz, és a tapipadhoz, bár ez utóbbi hamarabb megoldódni látszik.

Jövő héten kicsit messzebbről gondolok rátok, meg a gyógyulásodra, de majd megpróbálok hozni egy zacskónyi gyógyító finn levegőt!
Hajrá Sage!!!

Drakefury 2009.04.30. 11:29:11

Aztán csak azért ne tartsd sokat ölben a laptopot, mert azt mondják hogy káros a férfiasságnak (tudod hő meg fehérje meg minden) :D Meg lenne olyan kérdésem is, hogy mit takar a deluxe a kemó terápia deluxe-ban? És amúgy jobbulást is kívánnék megint persze, csak azért az ilyen kérdések nem elhanyagolhatóak, na.

Sage 2009.04.30. 12:52:53

@Drakefury: laptop vagy ölben, vagy pedig: informacollection.hu/kiegeszitok/konyhai-kiegeszito/reggelizotalca Mindenki vegyen ilyet az IN FORMA COLLECTION (Max City) üzletében! Minden színből egyet!

Deluxe annak jár, aki hányt már a simától, easy.

Drakefury 2009.04.30. 12:54:31

Ú keménység, and leave me alone with that banhammer plix

Drakefury 2009.04.30. 12:59:12

lehetne már itt chat vagy valami, élő közvetítés vagy ilyesmi

Drakefury 2009.04.30. 13:02:21

meg nyereményjáték, tombola, zizi, bambi, vattacukor mint a búcsúban

lipilee · http://lipilee.hu 2009.04.30. 15:03:52

én spec hangosan röhögök :D

Penzesa 2009.04.30. 17:52:50

A reggeliző tálca kiegészítő terméke csúcs...

Kitartás SaGe, úgy sincs esélyük Veled szemben! Csak te győzhecc!!

QTPie · http://erettnok.blog.hu 2009.05.01. 16:39:53

Aki félpályáról eltalálja a felső kapufát(azóta is hiszem, hogy hihetetlen mákkal csak) a poliban fél éve floorballozó játékosként, az szépen bírkózzon csak a tapipaddal, ha kell :)

Teemu 2009.05.02. 00:52:38

Én akkor is csak azt mondom hogy a Puffin lekvár adhat erőt és mindent lebíró akaratot :DDDD

Na meg persze a CÁPASZÍV!!!

Figy! mikortól lehet látogatni?

Sage 2009.05.02. 13:30:27

@Teemu: látogatás előre egyeztetéses alapon kezeléstől függően (ezt nem mindig tudom előre mondjuk), aztán ha nem jól vagyok, úgyis lemondom :) Vannak kiemelt időpontok, sajnos azok drágábbak is, de mindenki tudja, hogy mennyire megéri.

Drakefury 2009.05.02. 16:03:30

Üdülési csekket elfogadsz azért remélem, elég tré lenne ha nem.

swednews 2009.05.03. 09:46:46

Hello Gergö! A svéd sirályok hozták a hirt hogy talán szükséged lenne egy kis viking eröre ... itt küldök egy hajóra valót....a finneknek van a SISU abból is kapsz egy adagot... a fö hogy tudod az irányt, addig is a teljes gyógyulásig sok szeretettel gondol rád Martha Stockholmból

meltingteen. 2009.05.03. 19:45:41

Szia Gergő.

Bandi bácsi vagyok Miskolcról /Na meg az Áldásról/
Most nagy főnököt alakítok, én diktálok, a titkárnőm, Nelli meg írja. :D

A Szabó rokonság valamennyi tagja kérését is teljesítem egyúttal, amikor mindannyiuk nevében is szeretnék neked mielőbbi felgyógyulásodhoz sok erőt, kitartást kívánni.

Én mindennap Katiéktól és Édesapádtól kapok az események zajlásáról és állapotodról információkat.

Őszinte szívvel szurkolok és reménykedem, hogy sikerrel vívod meg a harcodat! Biztos vagyok benne, hogy győztesként kerülsz ki!

Go Sage, go!

Bandi bácsi

JustMeee 2009.05.04. 16:31:13

Nekem nincs titkárnőm... de ami nagyobb baj, titkárom sem... És a koktélos-pultot is hiába hajtogatom a főnökeimnek... :(
HOL RONTOTTAM EL???

Nagual 2009.05.05. 07:10:07

Ahoy,
Lassan kiérdemelsz egy "Hancu" díjat a szóviccekért. :)
And the winner is........ Sage!!

Go Sage Go!

ui.:
Zazival jól elmentünk rajzra...ballagás volt a suliban. bahh...Hozánk átmentünk, hogy megmutassam a warhammer-t, majd 2p után a hivatalos blogon meg is találtuk, hogy a rajz nem maradt el, csak éppen a margitszigeten volt...ejj... Viszont a héten nálam lesz a digitális, már előre hiányzol!!

K.Edina 2009.05.05. 13:51:08

Szia!
Látom nyereményhegyek várnak a szorgalmasan írogatókra. Batthyány (ezmegvajonmi) meg Deluxe és társai. :-) Nekem sincs titkárnőm, viszont 5 évig az voltam, remélem, így előnnyel indulok. ;-)
Mondsza, nem hullik a hajad?
Gondolok rád, és drukkolok!
Puszi: Edina

agic14 2009.05.05. 22:49:16

Szoval Finnorszag (Turku). Hideg van, esik, fuj a szel es sapkaban voltam egesz nap. Holnap indul az U19-es floorball vb, floorball.org-rol keress ra, ha raersz ket kemo kozott, es megfelelo a trombocita szamod.
Inkabb nem viszek innen neked finn levegot, mert nagyon hideg.
Hajra Sage!!

meltingteen. 2009.05.06. 13:44:37

Igaz hogy ez nem tartozik ide de a titkárnő csak idézőjelben voltam :) Nem vagyok az.

De gondolom Sagenak is jól jönne egy....
süti beállítások módosítása