Olasz Cyrano? Don Orr

 2009.12.02. 16:53

Na talán végre rászánom magam a billentyűk olyan sorrendben történő nyomogatására, hogy a végén ebből egy blog post legyen. Főleg, hogy ha a kis izé postot nem számolom, akkor több, mint egy hónapja nem írtam. Pár dolgot összegyűjtöttem fejben, hogy na majd erről is írok, ha végre írok, de persze ezek már kikerültek az átmeneti tárolóból, marad a szokásos improvizáció.


Valahol ott hagytam abba, hogy indult a kezelés, az persze csak utána derült ki, hogy mégse az, amiről írtam. Az egy napos helyett lett egy egy napos, meg utána még 2 vagy 3 nap, már nem emlékszem, de az erősség is ilyen arányban áll, a beharangozott 7-10 napos bentlét helyett már több, mint egy hónapja benn vagyok és még nem tiszta a vége a körnek. Szokásos láz  volt egy ideig, hányás csak kétszer egymás után közvetlen, ugyanattól a kajától, szóval külön ügy :) A fő problémát a korábbról visszatérő versenyző okozza, ezúttal nem az ARANYÉRemért megy a küzdelem, de a közelben GÁTfutást azért rendeznek. Ennek köszönhetően sikerült legalább 2 hetet úgy ágyban tölteni, hogy eközben az egyik oldalról a másikra forduláskor a külvilág felé jelezhessem, hogy ez nekem nem jó. Ülni végképp nem, ez mondjuk még azóta is így van. Viszont ha valami üvegablakos WC lenne itt,  akkor az egybegyűltek tisztán olvashatták volna eltorzult arcomról az Éj Királynő áriáját, míg ment a nagy dolog, bár hangot ennek végülis nem adtam, ellenben az előadások számát próbáltam minimalizálni is eközben. Na de félre a WC dolgokkal, mert szar volt. És tényleg. A múltidő talán jelzi, hogy ezen mozzanatokat már csak a krónikások jegyzik, bár a helyzet továbbra se rendezett odalenn (miért odalenn, ha félúton van? a talp az odalenn, na mindegy), de legalább az osztályos nővérek és orvosok többsége részletes térképpel szolgálhatna a farpofáim között húzódó katlan felderítéséhez, de félek erről egy újabb blogot kell indítanom, azthiszem a kórházon kívül ez kevésbé érdekes a civilek számára. No nem mintha idejárnának az itt dolgozók, hogy had nézzenek rá megint. Na lapozzunk, vagy görgessünk, amit kell.


Volt Hálaadás, mint írtam, de sajnos kimaradt részemről, mert még továbbra sincsenek rendben a sejtek meg a vérkép (trombocita új rekord ma: 2), na meg ülni se tudtam volna. Ehelyett viszont telefonon hallgattam  kicsit a beszélgetéseket, az azért kellemes színfoltja volt az itt töltött, izgalomban nem mentes (Este Barátok közt? Persze :-/ ) napoknak. A napokban fizetett az OEP, valami zavar lehet a rendszerükben, szerintem még nem volt időszerű, hogy a június hónap óta esedékes kvázi fizetésemet számomra elérhetővé tegyék. Lehet ide már valami olvasói tesztet kéne beraknom, csak nincs jó nyereményem. Volt közben a nővérem szülinapja is, akit párja társaságában a Maffia nevü társassal alaposan helyben hagytam, így ajándékként ezt tudtam felmutatni, bár vigaszdíjként kért egy animgifet, meglátom mit tehetek az ügy érdekében. De lehet azért nem az életkorához illőt keresek (harmadik iksz ugye XXX, ami a neten...).


Donor helyzet tulajdonképpen nem változott (a post címe hokis körökben még menőbb szóvicc is lehetne), vagyis van némi infónk, de konkrét ember egyelőre nincs. Kezelés továbbmenetele pedig úgy néz ki, hogy most fel kéne tornászni a vérképet használhatóra, rendbekapni a nem jó részeket, aztán némi otthonlét (remélhetőleg legalább januárig) után újabb kör, ezúttal az azóta már megérkezett speckóbb cuccal, ami végülis nem tudom mennyire speciális, minden esetre külön rendelték. Most jött el az a rész, mikor gondolkodom, hogy még miket is akartam írni, de nem jut eszembe, ezeket talán update formájában majd közzéteszem, ha mégis lemaradt valami fontos. Az például nem annyira fontos, hogy egy rakás szőr kihullott a testem különböző pontjairól. Lehet erről beszéltek, hogy a kemó fiatalít, ismét pubertáskor. A bőrfej remélem még továbbra is menő itt a IX. kerületben, most nem voltam kinn egy ideje. Azt hiszem értelmes már nem fog eszembe jutni, úgyhogy együnk valamit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr661569139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jullantyu 2009.12.02. 17:05:17

igazan koszonom a megemlekezest, pont egy ilyen pofara gondoltam :)

Dawson 2009.12.02. 21:32:45

Kitartás Sage! Mindjárt itt van kettőezertííííííííííííííííííííz, s ez egy Red Pigs, akarom mondani Red Wings drukkernek csak jó lehet :)

Írj minél gyakrabban!

Becks

meltingteen. 2009.12.04. 09:39:06

Szia! Éppen sztech órán vagyok, de szöveget kellet bemásolni és hamar készlettem, gondoltam, írok. Szóval a következő bejegyzésnél nekem is küldenél egy állatot? :D /kitalálom, ha igen, akkor vagy malac vagy gorilla lesz../ Arról nincs hír, hogy mikor jöhetsz legközelebb haza?? Várunk, Puszi:
Nelli

Sage 2009.12.04. 10:51:20

@Unokatesód: nem tudom mikor mehetek haza sajna, a sejtszámtól, vérképtől függ, az meg a maga útját járja.
Ez nem okapi, valami egyéb szarvas szerű, az okapinak más feje van, de majd keresek neked is valamit :)

JustMeee 2009.12.04. 11:14:52

Haliiiiiiii! :)

Sajna az idei Hálaadásról is lemaradtam... :( Tudom, nem ezt ígértem. :( Beoltattam magam mindenféle influenza ellen, mert "veszélyeztetett" vagyok/voltam, és sikerült belázasodni utána egy kicsit...
Mi az a némi info a donor-dologgal kapcsolatban, ha nem fagyok túl indiszkrét...?
Én már annyi helyre kiraktam a tesód felhívását...

Sage 2009.12.04. 19:52:28

@JustMeee: hát annyi csak, hogy mintha lenne lehetséges donor a nemzetközi adatbázisban, de végülis semmi konkrét, szóval érdemben nem változtat egyelőre

swednews 2009.12.05. 10:40:25

Hello szia Stockholmból! Itt a helyzet változatlan, a tél csaknem akar bejönni pedig a Karácsony a küszöbön és minden ablakban gyertyák és csillagok. Hallottan nehéz idök jártak feletted és hösiesen tartod a vonalat! Mostmár csak jobb lehet, az uj év majdcsak meghozza a kivánt sejtváltozást! Sokat gondolunk rád, Endre is, fel a fejjel és remélem az ünnepeket otthoni gondos kezek allat fogod tölteni!! Puszi Sollentunából! Martha/Endre

macilany 2009.12.06. 08:11:07

Szia!

Tudd meg, h. a kemo mellé fitness-wellness szolgáltatások is járnak....mint pl. szőrtelenítés, nem beszélve a fogyiról, jobban csinálják mint Sorbi Norbi, fiatalítás egy ifjabb csontvelődonorral-én 6 évet fiatalodtam;-).
Oh, és a kórházi kajával csak óvatosan, sztem tuti benne vannak a zöldbab bizniszben, heti egyszer fixre veheted a zöldbabfőzeléket;-)
Van egy nagyon fontos dolog, amit nem szabad elfelejtened: bármit is látsz, soha-soha ne add fel!!!
Macilany

Sage 2009.12.06. 11:45:43

@macilany: nem igazán eszem az itteni kaját, de menzán nevelkedtem, ismerem az egyik nap borsóleves, másik nap Budapest sertésszelet (borsó hússal) szindrómát :)

lipilee · http://lipilee.hu 2009.12.07. 16:24:12

elég gabaj a gnu. vagy emu. vagyööö szarvas.

macilany 2009.12.11. 16:23:44

Szia!

Olvastam, h. nincs még donorod:-( Küldtem pár e-mail vasutas kollégáim felé a linkkel, és ma nagy vasutas véradás volt. Nagy még mindig az összetartás és a segítési szándék itt, bármit is mondanak a médiában, tavaly én vért kértem, -ritka vércsoport-és huszonliter volt leadva a nevemre az ország minden részéből..., szóval, hátha belőled is vasutas lesz:-)Üdv: MAcilany

vivyen1979 2009.12.14. 18:28:32

Szia!

Hogy vagy?? Tudom elég sablon kérdés, de tényleg érdekel. Én jövő hétre tervezem a Karolina úti Vérellátó látogatásomat és őszintén, tiszta szívből kívánom, hogy valamely embertársam v. én felturbózhassuk a szervezetedet. KITARTÁS!!!!
Üdvözlettel: Móni

JustMeee 2009.12.23. 09:54:52

Kellemes Ünnepeket! :)

Sok puszi Nektek!
süti beállítások módosítása