Lustaság fél egészség

 2009.08.09. 08:13

Igen, rég volt már megint bejegyzés. A tapasztalt blogolvasók már megfejthették, kétféle esetben szokott nagy hézag lenni két bejegyzés között, ha nem vagyok jól vagy ha jól vagyok és ezért mást csinálok. Vagy ha nincs kedvem írni, bár ezt nehéz megfigyelni. Jelen esetben a helyzet a következő:

Egy jó ideje itthon vagyok, bár az itthon még nem volt otthon, némi anyósi vendégszeretet után most a feleségem anyósánál töltöm az időt. Miután kiengedtek, jó lassan sikerült legyűrni a lázat, valahogy az egyik napra abbamaradt, jött helyette szédüléses fejfájás. Ez néha még visszajön, de idővel ez is abbamaradt, ám mindig van valami hátráltató tényező, mely csöppet gátol a pihenésben. A testi bajok mellett még program is akad bőven, a múlt héten is 3 nap kellett bemennem a kórházba kontroll címszóval, vagy másik orvosokhoz járok, ha már kinn vagyok alapon, mi lehet jobb. Szóval folyamatosan zajlik az élet, kevés (nekem kevés) pihenővel.

Ezen kívül épp hízókúrát is tartok, jó lenne valamit visszaszedni a következő kezelésig az elvesztegetett 20 kilóból. Ja igen, mert hogy következő kezelés: most úgy néz ki, ugyan eltűntek a rossz sejtek, de ez orvos barátainknál nem jelenti azt, hogy nagy az öröm, fenntartó kezeléseket szükségesnek tartanak, mint ahogy a transzplantációt is, mondván az se 100% , de egy jobb biztosíték arra, hogy a rossz sejtek ne is jöjjenek vissza. Ehhez a donor keresés in progress, erről majd később. Visszamenni talán a 19-e körül, de még kiderül, a szokásos egy hétre előre se tudjuk mi van szindróma tartja magát. Addig is még erősödés, némi hízás (na nem sok azért ugye), de pl. már meg tudok enni egy pizzát vagy meginni fél liter szénsavas üdítőt egyszerre, ami jó dolog, bár egyiket se szabadna igazán.

 Update: majdnem lehagytam az animált gifet a post végéről.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr31297655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnocska 2009.08.09. 10:04:29

Szia Gergő!
Berlinben is örülnek ám, ha update-ot írsz - köszönöm a friss híreket. Nagyon drukkolok én is, hogy tedd túl magad gyorsan ezen a strapán. (Remélem, jól írom mindezt, majdnem tíz eve nem gyakorlom a magyart.)
Best wishes for a speedy recovery,
John
P.S. Te melyik gyerek vagy a gifen?

meltingteen. 2009.08.09. 10:35:11

Szia Gergő!

Ezeket az animált gifeket te csináltad? egyébként jók!
szabad szénsavasat innod?

pusz, Nelli

agic14 2009.08.09. 14:00:48

"Egy jó ideje itthon vagyok, bár az itthon még nem volt otthon, némi anyósi vendégszeretet után most a feleségem anyósánál töltöm az időt."

Ez egy rejtett fejtörő? Most akkor, hol is vagy... Először a Melinda anyukájánál, most pedig az anyukádnál, jól értelmezem:)?
Mindenesetre jobbulást, vagy gyógyulást vagy mit :)!

Sage 2009.08.09. 19:30:29

@Johnocska: Szia Jooohhhn, örülök, hogy megtaláltál, a magyaroddal továbbra sincs gond :) Én a gifen a nagy rózsaszín vagyok, a bevillanó szőke kiscsaj pedig Thermos :)

@Nelli: Nem én csináltam, nem ihatnék :)

@Ági: Látom te Colombonál végeztél a TF-en ;)

JustMeee 2009.08.10. 10:50:49

:DD Tudtam, hogy a rózsaszííííííííín! :)

Gyógyulgass! Remélem Melinda is jól van, és Soma is! Szóljatok, ha segíthetek vmiben!!! Még mindig! :D

Sage 2009.08.10. 15:01:22

@JustMeee: ezúttal a "nagy rózsaszín" keresőszavak segítségével irányított ide a google? :D :P

JustMeee 2009.08.11. 12:06:50

Persze... :D Nagy ugráló szőrös rózsaszín... :))))

álomszuszók 2009.08.11. 17:40:05

Nem olyan rég tudtam meg, hogy mi a helyzet, úgyhogy gyorsan végig is olvastam mindent. Le a kalappal, remek a humorérzéked, sokat kívánok belőle a továbbiakhoz is :D
Örülök a jó híreknek, várom a további fejleményeket. Látogatni "nem vagyok hajlandó", mert több nyavaját szednél össze, mint amennyi amúgy is van... úgyhogy nagyon hirtelen meggyógyulni ám, mert odamegyek!!! Sokat gondolok rád, küldök nagy rózsaszín-orrszarvús öleléseket is, ha az segít. Pussz :D

J@ki 2009.08.16. 17:00:34

Hajra Sage!

Go Leafs go!

:P

J@ki 2009.08.16. 18:02:01

jah, Jimmy voltam csak ilyen hulyen a nevem...

Bálna_ 2009.08.16. 21:22:25

Sage bakker, ha csak kilók kellenek, én tudok adni bőven, nemhogy huszat, de akár harmincat is :)

Sage 2009.08.18. 21:01:20

@Bálna_: Ugyan Bálna, ha elvenném a kilóid, onnantól Hering lenne a neved? :D
süti beállítások módosítása