2 és fél hét

 2009.09.14. 15:04

Ennyi van még vissza kb. az utazásig, úgyhogy inkább haza is jöttem a kórházból. Ezúttal jóval jobb állapotban, mint legutóbb sikerült, bíztató. Ugyan némi csavart még próbáltak tenni a dologba, de ellenálltam. Két napja reggel arra ébredtem, hogy az infúziók inputjaként szolgáló, a jobb alkarom vénájában elhelyezett branül kicsúszott a helyéről, és míg aludtam, 3.5 deci folyadékot sikerült benyomni az alkaromba, minek hatására Popeye-t megszégyenítő "izomzatra" tettem szert, a kezem duplájára dagadt a víztől, a szúrás helyén még csöpögött is vissza. Némileg sokkoló volt, szerencsére másnapra már rendeződött a helyzet nagyjából, felszívódott. Ezt azért majd fényképpel illusztrálom, mindenki szereti az ilyesmit.

Menet közben lesz még egy munkahelyi csapatépítősdi, amit szintén nagyon várok, holnap lesz 5 hónapja, hogy utoljára dolgozni voltam... Jó lenne már visszamenni, de még nem igazán tiszta, hogy mi és meddig fog tartani, jelenleg még azt se tudjuk, mikor kell visszamennem a kórházba. Mindegy, most kinn, majd alakul, én jól vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr771381235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazténtudom 2009.09.14. 15:54:50

Meg akartalak látogatni, csak a múlt héten erre 0 esélyem volt. Gondolom te is nagyon sajnálod: megérte volna bentmaradni még pár napot ezért.. ;)

Sage 2009.09.14. 17:47:20

@Patek: mondták, hogy jönnél, muszáj volt sietnem a kijövetellel :D

Apple Girl 2009.09.14. 21:32:48

Fölösleges az a 3.5 deci lé, így is elég izmos a karod. :)
Puszi, Nelli

JustMeee 2009.09.15. 12:52:34

Örülök a jó hírnek! :)
Ha lehet, akkor majd vmikor átugranék egy gyors vizitre, ha jó neked is, és nem leszek útban... :)
süti beállítások módosítása