Útilapu

 2009.10.05. 12:03

Már vissza is jöttem, no de hogy ne Memento szerű legyen, kezdjük az elején.

Kitaxiztunk a reptérre, itt rögtön álruhába is bújtam (maszk). A nép jól meg is bámult, amit ugyan megszoktam, hogy megnézik daliás testfelépítésem vagy ilyesmi, de azért nem a legjobb ebben a formában. Egy fickó meg is jegyezte mellettem elhaladva a nőjének, hogy "Na már itt is van a sertés influenza", de mivel valami arany színű zakóban volt lila inggel, Rudi Völler hajjal, így ezt a véleményt végülis elengedtem a fülem mellett. Amúgy a megbámuláson kívül egyéb kellemetlenség nem volt ez irányban, a metrón döntött úgy egy fickó Stockholmban, hogy inkább másik ajtón száll fel, de ebben én is egyetértettem vele. A repülőre a protekciónak köszönhetően elsőként szálltunk fel, de amúgy is foglalt helyünk volt a számomra megszokott első sorban. Az út egész tűrhető volt ahhoz képest, hogy nem kedvelem a repülést, a busszal is szépen megérkeztünk Stockholmba, ahol kintlétünk alatt kedves házigazdánk Martha várt ránk. Másnap egy rövid sétát tettünk délelőtt, mely a tökéletes útválasztásomnak hála fél óra helyett 2 órásra nyúlt, így tovább élvezhettük a 7 fokos skandináv levegőt. Ez a séta kicsit soknak bizonyult, mert aztán délután még  Stockholmban is mentünk egy keveset, majd következett a meccs. A vonaton leszólított Tod, a néger. A fickó Detroitból jött át 25 éve, eldumálgattunk, jó véleménnyel volt a Detroitról ("You don't live there, you survive"), meg folyton valami rokonsági szálat emlegetett ("You know, brother..."), bár én ezt nem hittem el. Mac-el előbb mentünk a meccsre, hátha van esély valami extra látványra, bemelegítés vagy hasonló, de ezt mások is így gondolták, kivéve a csapatokat, akik 8:30-nál előbb nem mutatkoztak, hiába mentünk mi oda 6-ra. Lassan gyűlt a nép, a végére valami ilyesmi lett, én ott az a kis piros pont...


Elég jó helyünk volt, közvetlen a Wings játékoskijárója felett, kedves kis csapatom ott masírozott ki 2 méterre alattunk. A meccset ugyan nem nyertük meg, de ez mindegy is, azért eléggé jól élvezhető volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 körül már otthon is voltunk. Másnapra megint egy kis séta jutott, majd némi kaja után indulhattunk is haza, szintén egy gyors éjfeles hazaéréssel zártuk a napot, ezúttal már itthon.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr371428712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazténtudom 2009.10.05. 14:47:03

Na örülök, hogy jól sikerült!
Kár, hogy nem nyertetek...este a kedvedért Xbox-on nyerek egyed a Detroittal! :)
(Nekem ma érkeztek meg végre a Patriots-Bucaneers jegyek, úgyhogy most én vagyok várakozóban már eléggé! :) )

Dawson 2009.10.05. 18:42:07

Én még üdvözlő SMS-t is írtam, remélem Mac átadta :D

Sage 2009.10.06. 11:59:00

@Dawson: a Kariya gólnál már a telefon rezgésre mondta, hogy Becks rohadjon el :D

Dawson 2009.10.06. 17:44:50

@Sage: :DDD
Akkor ennyit a meglepetés erejéről ;)

MacPhisto 2009.10.10. 12:05:52

Sage a kép honnan?

Becks tényleg kabbe :D

Dawson 2009.10.12. 18:07:12

@MacPhisto: Kicsit csalódott voltam, hogy még csak válaszra sem méltattál :DD

Linksz 2009.10.14. 23:03:38

lanparty eljössz ha hazamegyek?
kell valaki akin lehet gyüjteni a frageket, prukyn kívül

Sage 2009.10.15. 14:59:24

@Linksz: nem értem az összefüggést, az egy dolog hogy ki szívni mentél, na de hogy hazajösz és akkor is? :)

Linksz 2009.10.16. 16:09:46

hát jó mesterem voltál
szóval igen

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.10.21. 16:19:32

Helló!
Most találtam rá a blogodra a felhívás kapcsán. Csak nagyon sok türelmet és kitartást szeretnék kívánni! A nemzetközi donorbankban nem egyszerű HLA-azonos embert találni. Nálam is hónapok teltek el az után, hogy kiderült a családom egyik tagja se alkalmas. De biztosan lesz Neked is!!
Én is vezetek blogot ha esetleg érdekel én hogy vészeltem végig: kookusz.blog.hu
Minden jót, és sok kitartást kívánok!
kookusz
süti beállítások módosítása