Go Wings

 2009.09.30. 18:33

Holnap indulás! Na de mi is volt eddig: Egyrészt kijöttem a kórházból, a csontvelő vizsgálat előzetes eredménye jó, a labor még nem volt meg, mikor kérdeztem, de hát ott se lesz semmi rosszaság, mert jól vagyok ugye. Volt jó kis csapatépítés (pl. ilyen: www.youtube.com/watch - ha valaki a jól megszokott alakomat keresné, tájékozódási pontként a Wings sapkát ajánlom, amit mellesleg 11 éve vettem Svédorszgában, ideje frissíteni, ha lesz hattrick (3 gól egy embertől), majd bedobom a jégre vagy hasonló), bemelegítés az utazásra ugye. Na most csak ennyi akkor, majd inkább bővebben, ha visszajöttem. Addig is hülye animgif #3.

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr841418792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerie 2009.10.01. 08:05:53

Ugye kezelőorvosod nem olvassa a blogot :) Meglátja hogy tandem bicóval ennyit tekertél... Mondjuk vacsira, meg ebédre toltál a 38cm-es tányérból púposan...kétszer! :)

Sage 2009.10.01. 09:39:45

hát láttam, hogy egy-két vacsora időre már megfáradt koléga nem tudja kivenni a részét az étkezésből, ezért muszáj volt helytállnom :) A doki meg nem hiszem, hogy bánkódna azon, hogy jól vagyok ;)
süti beállítások módosítása