I'll be back!

 2009.04.19. 22:38

Sziasztok,

Nem vagyok egy blogfan, de szerencsére sok a kedves ismerős, akit érdekelhet a következő pár sor, így ezt a módját választottam a tájékoztatásnak, kényelmi szempontok miatt, lásd később.

Tehát úgy alakult, hogy kicsit kórházi kezelésre szorulok, ezért tűntem el innen onnan, meló, online, IRL, stb. Hogy ez mit is takar: sose szerettem a kémiát, erre most leukémia. Nem mertél nevetni, ugye? :)

Ha nem érdekelnek a részletek, skip :)

De sajna így van, ugyan visszagondolva több jele is lehetett, de valójában 1 hét alatt jutottam el a hivalkodóbb jelektől a diagnózisig, az orvosi vizsgálatról már haza se engedtek. Első diagnózisként ITP (immun-thrombocytopenia) -t jelöltek meg, ami a vérvételből adódó vérlemezkék (trombociták) számából néztek, a minimális határérték 150 lenne, nekem 7 g/L sikerült, ami véralvadás hiányához vezetett, stb. Ez később egy csontvelő vizsgálat során bebizonyosodott, hogy mégsem erről van szó, hanem a leukémia egyik fajtája a sok közül. A kezelést, mint mondtam, meg is kezdték egyből, mindenféle gyógyszeres és infúziós dolgot jelent mindez, ezt most nem részletezném, végeredményben kemoterápiáról van szó, melyből a mai napon, az első diagnózis után 3 nappal már meg is kaptam az első adagot.

 

Lényeg a lényeg, hogy eddig talán több kedvező visszajelzést kaptam innen-onnan a betegségnek ezzel a fajtájával kapcsolatban, korán kiderült, jól kezelhető, stb. Az én dolgom, hogy gyógyuljak.

Ellenben - egyelőre - annyi energiám biztosan nincs, hogy mindenkivel személyesen beszéljek, telefonáljak, chateljek, bármi egyéb módon információt cseréljek, ezért választottam a hírközlés ilyen formáját, kérném azt is továbbá, hogy ha bármiféle hozzászólni való van, azt is tegyétek meg itt bátran, hogy egyben tudjam mondani, mi a helyzet. Terveim szerint ide írok majd néha, hogy épp hogy vagyok (jól, hogy máshogy lennék? :) , hogy érzem magam (lásd: jól). Aztán háta valami kérdés vagy infó több embert is érdekel és megspórolok egy kis időt-energiát a válasszal :) Aztán csak semmi sértődés, hogy NEKED pont nem írtam személyesen... :)

Gyógyulok, nem aggódni nagyon, rajta vagyok a dolgon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagemeggyogyul.blog.hu/api/trackback/id/tr201075106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

QTPie · http://erettnok.blog.hu 2009.04.19. 22:48:48

Waze. Viszerk narancsot valamikor a héten, ha megmondod hol vagy. Narancs az mindig jó :)

Fel a fejjel broda, ha kell, viszek csomó sorozatot, amit lehet nézni :)

Sage 2009.04.19. 22:51:47

@Thermos_Flatline: Ma már röhögtem egyet a "Flatline tényleg nem csaj?" részen a GS-ben :D Lemaradtam a Helikopter transzformációról... :)

Ja azt kihagytam, hogy Szent László korház hematológia, de a látogatás dolgokkal még várjunk / egyeztessünk, hogy ki mit hogy mikor hogyan.

polli pudlipötty 2009.04.19. 23:11:53

óbakker.......
lehet menni, vinni cuccost, látogatni, ilyesmi?

kitartás! fog ez menni!!:)

Drakefury 2009.04.19. 23:17:01

Mondanám hogy jobbulást, de ez valahogy nem az a mondat, ami ide illik. Perpillanat nem jut épp semmi okos az eszembe, bár ez nem tér el a megszokottól :) És a látogatás dolgot meg majd én is megtenném, csak írd majd le hogy neked mikor/mikortól okés, addigis kitartás meg minden, amit ilyenkor szokás mondani :)

Dawson 2009.04.19. 23:37:45

Biztos ez is a Wings miatt van, a szervezeted így tiltakozik ellene :) Legyél inkább Ducks fan ;)

A legjobbakat!!!

Mr. Felhő 2009.04.19. 23:43:22

Ez nem jó hír öregem, kívánok kitartást a kezelésekhez. Egy a lényeg: higyj magadban, és minden menni fog. Mi mindannyian szorítunk, és várunk Téged vissza! Kitartást szekrénytárs!

JustMeee 2009.04.20. 08:51:54

Meg hát... :) Khm... A blog-címre reagáltam... :D

Figyu, ha bármiben tudok segíteni Neked vagy Melindának, szóljatok! Ja, és látogatás-témában csatlakozom a többiekhez! Majd szólj, hogy mikortól oké a dolog! :)

Móny

StPatrik 2009.04.20. 08:52:25

Azért egy kicsit ledöbbentett... Mielőbb vegyél fel a látogatási listára! Kitartás!

K.Edina 2009.04.20. 08:55:29

Szia!
Kitartás, hit, akaraterő, elszántság, optimizmus. Meg minden mást kívánok még, ami kell ahhoz, hogy legyőzd a betegséget.
Jó szar ez a levél, de most mi a fenét írjak?! :) Remélem, elnézed, úgyis az a lényeg, hogy gondolunk rád! Írj szorgalmasan, hogy követni tudjuk a fejleményeket. Én meg megírom, ha megint elszúrok egy view-t. ;)
Edina

Nilang 2009.04.20. 09:14:21

Háj...
asszem ez nem az év híre... és ez nem is a Csaba féle "....bokám" kategória. Én is, mint sztem elég sok jó barát, csak ülök a billentyűzet mögött letaglózva... persze felmerül a (nekem legalább is) szokásos kérdés, miért a jókkal történik ez?
Iszonyat jó volt olvasni a soraid, hogy mennyire sugárzik belőle, hogy meggyógyulsz, durva, hogy simán te adsz hitet! :))))
Bármiben tudok segíteni, szólj... asszem elég sok egyéb kiegészítő gyógytermékkel találkoztam, hátha ...

Jah... és a legfontosabb! Tuti, hogy a húsgolyók miatt van... :)))

Látogatós listára én is fel..

na sevas... és tényleg csak a legjobbakat!!!
Te vagy a legnagyobb :)))

gyebacsi 2009.04.20. 09:46:49

Haller!

Elég szar volt erre a hírre kelni :(, aztán a letaglózódás után rájöttem, szerencsére TE meg fogsz gyógyulni. Addig is kitartás, az SQL-ek megvárnak, mi meg Veled vagyunk! :)

Látogatólista plusszos.

Üdvagyé:)

oberka 2009.04.20. 09:54:36

nemelég hogy hétfő van, még ezis...

kitartás. és rajzolj sokat! :D

mckislany 2009.04.20. 10:08:01

basszus!

Gyógyulj meg, Sage!

amerika kapitány 2009.04.20. 10:09:33

Sage!

én végigcsináltam a kemot és a sugárkezelést és ennek 15 éve már. megfogsz gyógyulni!!!!

otesz 2009.04.20. 10:18:59

Öröm, hogy humorérzéked és optimizmusod töretlen. Ez adjon erőt a kitartáshoz! Jobbulást kívánok és követem gyógyulásod folyamatát.
Oti

Nagual 2009.04.20. 10:46:58

Sage, veled vagyunk!
Látogatólistán újabb pipa. :)
Rajzóráról pedig jelentünk! Majd bent pótolgatod... :)

hancu 2009.04.20. 10:56:59

MÚKOGGY! És le u kémiával!

(jó látni hogy kitart a humorod)

MacPhisto 2009.04.20. 11:31:51

SAGE!

Mindent bele! Rúgd szét a seggét ennek a szarnak!

SSeth 2009.04.20. 11:44:15

Öreg!

Gyógyulj ám meg gyorsan! Mert Prukynál most már tolhatnánk normális LAN-t!!!
Én mondom mi? :-)
Emlékszem első LAN-okon ahol Yvan-éknál voltunk mutattad, hogy rábindelted az egérgörgőt fire funkcióra a és úgy lőttél a dual berettával Csében :-)
Na majd mondjad szépen, hogy mikor lehet bemenni zavarni!

Get well soon!

SzaSza

Ferke_sud 2009.04.20. 11:51:13

Gergő, kitartást! Nem lesz itt para, hamar meggyógyulsz, a gyerek sok erőt ad!:))) Én is feliratkoznék a listára!!!
üdv,ferke

Nagual 2009.04.20. 12:25:31

Ha az jobban jön ki, akkor adj nekünk egy raid időpontot, és Roodie, Hancu, Harlek páran bemegyünk együtt, hogy ne külön zavarogjunk. Hmm? Ez jobb lenne így? :)

Balna1969 · http://www.utemarilyn.hu 2009.04.20. 12:34:14

Sage meggyógyulsz, nem aggódok én. A huszadik Wings Stanley-győzelem után majd jól elküldelek a fenébe :)

Jimmy Leafs 2009.04.20. 12:51:56

akurvaelet... hajra Sage!

Pruky 2009.04.20. 13:00:49

Ehh, vazze más nyavaja nem volt a listán? A kérdeztél volna mondom hogy ez nem jó ... mind1, ha valakinek Neked meg kell gyógyulnod. És meg is fogsz. "ilyen pozitív kisugárzással nem veszthetünk" ahogy Csodabogár mondaná.
Meg hát majd még röhögnünk kell azon is ahogy Leonard ismét elbukik Pennynél, és ahogyan Sheldon ezt lereagálja; köv részt már otthon nézed remélem.

Na sok locsolót... ja igen, Amnezisok számára majd kérnénk egy időpontot, ha nem teher.
Jobbulást

TAP 2009.04.20. 14:25:11

Bazz, Gyógyulj meg!

antimat 2009.04.20. 14:26:36

Azt hiszed, ez jó kifogás, hogy ne foglalkozz a farmligával, mi ? :)
Azért nem hiányzott ez a hír :(

Jobbulást, te vagy a jobb, nyerni fogsz !!!

Spiny_Norman 2009.04.20. 14:56:25

Szerintem a legjobb fegyvert töltötted be azzal, hogy tényleg elhiszed, meggyógyulsz. Rúgdosd vissza ezt a szart a helyére!
Gecco

Benjoo 2009.04.20. 15:53:33

Sage!

Bár, mi nem vagyunk közeli ismerősök, de mielőbbi jobbulást és sok-sok erőt kívánok! Ha számít, akkor egye fene, idén még nyerjen Stanley-t a 'wings! :)
Gyógyulj meg izibe!

Benjoo

zulu_ 2009.04.20. 16:50:34

Hali!

Hirtelen reggel nem tudtam mit írni, nagyon ledöbbentem. De végiggondolva úgyis Te leszel a jobb! Ezt is simán megoldod! :)
A látogatókhoz én is csatlakoznék!

Üdv.:
z

robA 2009.04.20. 17:01:09

Sage!
Gyógyulj meg!!! Nagyon pozitív a te hozzáállásod és a sok komment jókívánság... én is szeretnék csatlakozni a sok jókívánsághoz, gyorsan gyógyulj meg :) Ha bármiben tudok segíteni nagyon szívesen segítek :) .. Én azt kívánom hamar kerülj haza, én ott látogatnálak meg :))
jobbulást !!!

üdv:Robi

QTPie · http://erettnok.blog.hu 2009.04.20. 18:30:38

Healer casts +10 dispel, vagy valami... Ha már wow :D

toadie 2009.04.20. 19:11:12

light vagyok, a beazonosítás segítségére:)

jobbulást, kitartás, várunk vissza mindenhova:)
ja igen, itt előkerültek játékok:
toadie uses potion of healing on Sage.:)

tarsolya 2009.04.20. 20:45:51

GO GO SAGE!

Kitartás, meglesz az.

Penzesa 2009.04.21. 00:10:29

Hajjrá SaGe! Csak a győzelem!!!

hyp-r 2009.04.21. 08:46:22

Na ha már úgyis kisöprik a bocsok a montrealt, akkor egye-fene go Wings! De csak a kedvedért :)
Aztán jövőre az OBIII playoffra minimum ott legyél!

zzord 2009.04.21. 09:00:38

hajrá-hajrá, a weltből is drukkolunk! :)

VITO 2009.04.21. 09:10:46

Gyógyulj meg Sage!!!!
az első körön már túljutottál, még 12 győzelem kell! :)

pvarga 2009.04.21. 11:19:05

Én csak egy egyszerű unokatesó vagyok, se a stanley-kupához, se az sql-hez, se a lan-okhoz nem értek (ne kérdezd meg, hogy akkor mihez igen!), de ha kijössz onnan a jófenekű nővérektől, igérem, kapsz 3-3 percet mindegyik témához, és úgy fogok tenni, mint akit baromira érdekel! :)
Gyógyulj, mert különben soha többet nem szólok Hozzád!! :))

Penzesa 2009.04.21. 15:18:37

ha győzelemhez szükség van egy jó hátvédre aki gólpasszokat ad, csak szólj!! #7

Sage 2009.04.21. 19:48:23

@Penzesa: a győzelemhez csapat kell, de ahogy nézem, ezzel nincs gond, nagyon hosszú a cserepad :) I love family and friendz.

hape 2009.04.22. 07:27:27

Még nem ismerjük nagyon egymást, de Varga Dóri barátjaként szivesen erősiteném a cserepadot, vagy lennék a labdaszedőd:)

Kitartás, TE leszel a gyöztes!

Hanák Peti

apxmi 2009.04.22. 20:47:38

Szia Gergő! A szavak innen elég érvénytelenek. Mindig vissza kellett törölni, amit írtam, mert hamisan csengett. Nem tudom még, hogy mit tehetek a helyzeted kapcsán. Egyelőre annál több nincs, hogy rád gondolok és gondolok a szenvedésre, amit csepegtetnek beléd, és az útra, ami előttünk áll. Azt azonban látom, hogy miképpen mozdulnak meg az emberek körülötted, mint, ahogy én is megmozdultam. És olyan, mintha együtt tartanánk. Üdv! Mihály (welt)

Shaja 2009.05.08. 21:44:48

hm.... akkor most egy darabig ne akarjak találkozni veled? ejh... letaglózol. sebaj Tóbiás. Süssina segít.
süti beállítások módosítása